• -4,00 zł
Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950–2021 - PRZEDSPRZEDAŻ
search
  • Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950–2021 - PRZEDSPRZEDAŻ

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950–2021

39,90 zł
35,90 zł Zniżka 4,00 zł
Brutto

Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Ilość
Dostępne

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021

Autor: Marlena Borowiak

Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność.

Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Liczba stron: 122
Format: A5
Okładka: miękka
Data wydania: marzec 2022
Cena detaliczna: 39,90 zł
ISBN: 978-83-66627-22-2

Dane kontaktowe producenta:

Wydawnictwo Kirin, ul. Żemojtela 12, 85-796 Bydgoszcz, Polska, mail: kirin@kirin.pl

Nowy

Zobacz także