Książki

Promocje

Ostatnio przeglądane

Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00zł Razem

Realizuj zamówienie

Obniżka! Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950–2021 - PRZEDSPRZEDAŻ Zobacz większe

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950–2021

Nowy produkt

Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Więcej szczegółów

35,90zł brutto

-4,00zł

39,90zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021

Autor: Marlena Borowiak

Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność.

Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Liczba stron: 122
Format: A5
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Data wydania: marzec 2022
Cena detaliczna: 39,90 zł

Produkty powiązane